جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون
با سلام و عرض ارادت محضر همه دوستان مومن و ولایت مدار
غرض از ایجاد این وبلاگ ترویج و تبلیغ و انتشار مباحث اعتقادی ، اخلاقی و اجتماعی و بصیرتی است .
زندگی در صدف خویش گوهــــــر ساختن است
در دل شعله فرو رفتن و نگـــــــداختن است
ره مـــــــردان خــــــدا زنــــــــدگی راحت نیست
بلکه خود سازی و کس سازی و ره ساختن است
نویسندگان

ضرورت تبیین و بازخوانی فتنه 88

پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۵ ق.ظ

ضرورت تبیین و بازخوانی فتنه 88


قبل از هر کلام  و پیامی باید عرض نمایم  که در اهمیت و ارزش  حماسه نه دی سال 88 همین بس که امام خامنه ای (مد ظله العالی ) نه دی یوم الله اعلام کردند روزی که مردم خودجوش برای دفاع از نظام و انقلاب  و اصل مترقی و مقدس ولایت  مطلقه فقیه در خیابانها حضور پیدا کردند و حماسه نه دی را آفرینند.

 

باید همه به هوش باشیم که یک افراد کج فهم و نافهم  و ای بسا بی میل به  فهمیدن می خواهند این روز فرخنده و مبارک را -که انقلاب سوم  نام گرفت -  به فراموشی بسپارند و در تاریخ پر افتخار ایران  عزیز این روز ماندگار را از اذهان مردم بزرگ وبصیر ایران پاک کنند لذا این امر وجوب و  ضرورت یادآوری و بازخوانی  فتنه سال 88 را بیش از پیش روشن تر می کند و  باز خوانی مکرر این روز باعث بر آب شدن نقشه های این عده خاص می شود.

 

هم چنین دلیل دیگر برای بازخوانی این روز این است که درس عبرت باشد برای مسائل آینده کشور تا دوباره عده ای احمق و بی خرد به خودشان جرأت جسارت و این گونه تحرکات وفتنه ها را به خود ندهند.

 


خلاصه کلام اینکه باز خوانی فتنه 88 موجب افزونی  بصیرت مردم  شریف بویژه جوانان عزیز می گردد .

اما شاید برخی  ازجوانان  عزیز سوال فرمایید که چرا جریان بر اندازی  نظام توس سران فتنه نادان و ملعبه دست بیگانگان فتنه نامیده  شد چندین علت داردمخلص کلام این است که :

فتنه آن است که عده ای با برنامه ریزی قبلیاقداماتی علیه و به ضرر عده ای دیگر انجام دهند به مانند مطلب رورنامه اعتماد از اکبر هاشمی  رفسجانی که  با وارد کردن برخی کلید واژه های تفرقه افکنانه و تشویش و شک آفرین موجب اشفتگی افکار عمومی مردم و بی اعمتادی ملت به برخی نهاد ها می گردید بطوری هاشمی استاد دو پهلو سخن گویی  در سخنرانی ها ی خود چند ماه قبل از انتخابات از احتمال تقلب در انتخابات سخن می راند و مردم نسبت مسئولین و نهاد های برگزاری ان مشکوک و بی اعتماد می ساخت !!!!

 


تبیین ماهیت فتنه 88 افکار و اهداف سران فتنه در بین جوانان یک امر بسیار ضروری  و لازم است . اگر افکار و اهداف سران فتنه  و حقیقت فتنه سال 88 برای دانشجویان  و جوانان عزیز به خوبی بیین و تشریح می شد ما در روز 16 آذر شاهد سخنرانی و حضور افراد فتنه در دانشگاهها و نصب تصاویر سران فتنه در دیوار دانشگاهها نبودیم.

 

باید بر جوانان گفت و تبیین کرد که سران احمق و گستاخ فتنه 88 عملا در مقابل نظام و انقلاب  و ولایت مطلقه فقیه ایستادند ئ ئر کف خیابان ها بر اصل ولایت  و ولایت فقیه فحش دادند مو میلیارد ها  میلیارد خسارت مالی  بر مملکت وارد کرده و جان ده ها بی گناه را ستادند و اعتماد مردم به نظام مخدوش ساختند و علیه اصول اسلام و انقلاب و نظام تاختند و  دشمنان نظام را به طمع انداخته و برای ضربه زدن به کشورامیدوار و مهیا ساختند  ...

 

الطاف  و عنایات و امداد های الهی و هوشیاری، بصیرت و مدیریت حکیمانه  امام خامنه ای و بصیرت و عیرت دینی مردم بزرگ ایران موجب شکست و رسوایی فتنه گران گردید .

 


لذا حضور پرشور در مراسمات نه دی و تبیین فتنه و اتفاقات نه دی در مراسمات و محافل امری بسیار ضروری و حیاتی است چرا که برخی ارگانها سعی در کم رنگ کردن و پاک کردن حافظه تاریخی ملت ولایتمدار ایران اسلامی  رادارند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۰
حبیب غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی