جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون
با سلام و عرض ارادت محضر همه دوستان مومن و ولایت مدار
غرض از ایجاد این وبلاگ ترویج و تبلیغ و انتشار مباحث اعتقادی ، اخلاقی و اجتماعی و بصیرتی است .
زندگی در صدف خویش گوهــــــر ساختن است
در دل شعله فرو رفتن و نگـــــــداختن است
ره مـــــــردان خــــــدا زنــــــــدگی راحت نیست
بلکه خود سازی و کس سازی و ره ساختن است
نویسندگان

رئیس قوه قضائیه: کجای برجام افتخار ملی است؟

دوشنبه, ۱۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۵:۰۹ ب.ظ

رئیس قوه قضائیه: کجای برجام افتخار ملی است؟

کدخبر: 19788
1394-08-18 در ساعت 15:07


05

به گزارش فتن، آیت الله آملی لاریجانی در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات و افزایش هجمه ها و اتهام زنی ها به قوه قضائیه گفت: رووند دستگاه قضائی رعایت عدالت و قانون است و با صلابت به این مسیر ادامه می دهد؛ قوه قضائیه باید با صلابت بایستد و ایستاده است.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به موضوع هسته ای و برجام، از افراط و تفریط در حمایت یا مخالفت با برجام انتقاد کرد و گفت: نظام در این زمینه تصمیم عقلانی گرفت که البته به این معنی نیست که این تصمیم افتخار ملی است.

وی ادامه داد: این یک مغالطه است که ما بین قبول عقلانی و بین افتخار بودن آن یک معادله درست کنیم، چه کسی گفته این افتخار ملی است؟ کجایش افتخار است؟ ما 10 تن مواد غنی شده را بدهیم و 300 کیلو نگه داشته باشیم افتخار است؟ اینکه در خصوص سانتریفیوژها محدود باشیم چه در تولید سانتریفیوژهای با تکنولوژی بالا محدود باشیم و چه در اینکه سانتریفیوژهایی که داریم را باید تقلیل دهیم کجای اینها افتخار است؟

رئیس قوه قضائیه بیان داشت: بله عرض می کنم کار عقلانی صورت گرفت یعنی مجموعه مقدورات کشور ملاحظه شد و روی هم رفته به نظر شخص خودم به عنوان یک نفر کار معقولی صورت گرفت البته منتقدانی وجود دارد و کسانی هم هستند که آن را افتخار می دانند منتهی هیچ اشکالی هم ندارد یک کشوری است که در آن افراد متخصص هستند، یک کسی آن را افتخار می دارد و یک کسی نمی داند اما کسانی که منتقد هستند زیر بار بدترین اتهامات واقع شوند که دارند خلاف مردم عمل می کنند، چرا ما این حرف ها را ما می زنیم؟ همین نقد نیست یک نوع افتراست.

نسیم


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۸
حبیب غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی