جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون
با سلام و عرض ارادت محضر همه دوستان مومن و ولایت مدار
غرض از ایجاد این وبلاگ ترویج و تبلیغ و انتشار مباحث اعتقادی ، اخلاقی و اجتماعی و بصیرتی است .
زندگی در صدف خویش گوهــــــر ساختن است
در دل شعله فرو رفتن و نگـــــــداختن است
ره مـــــــردان خــــــدا زنــــــــدگی راحت نیست
بلکه خود سازی و کس سازی و ره ساختن است
نویسندگان

افسران -  افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در دانشگاه شهید باهنر کرمان: از اینکه ایران این ناعدالتی (برجام) را پذیرفته است، عصبانی می‌شوم/ اجازه نمی دهند نامه رهبر ایران به جوانان اروپایی برسد / واکنشی جز تحسین در مقابل سخنان رهبر شما ندارم/ ایشان بسیار صادق و هوشمند هستند


افسر سابق نیروی دریایی آمریکا در دانشگاه شهید باهنر کرمان:
از اینکه ایران این ناعدالتی (برجام) را پذیرفته است، عصبانی می‌شوم/ اجازه نمی دهند نامه رهبر ایران به جوانان اروپایی برسد / واکنشی جز تحسین در مقابل سخنان رهبر شما ندارم/ ایشان بسیار صادق و هوشمند هستند
این موضوع را هم بدانیم که سردمداران آمریکا و اسرائیل هیچ چیز جز عروسک‌های خیمه شب بازی نیستند، آن‌ها پول گرفته‌اند تا حرف آن عده‌ خاص را که از طریق مشاورانشان به آنان منتقل می‌شود را گوش دهند و این موضوع نفوذ اسرائیل در آمریکا نیست، بلکه نفوذ بانکداران است که همه جا را در دسترس دارند؛ انگلیش، فرانسه، بلژیک و خیلی کشورهای دیگر.. و بلکه همه جا را دارند بانکداران اداره می‌کنند؛ و اسرائیل بستر مناسبی برای این کار آنان است.
گروه سیاسی - رجانیوز: کنس کی‌اف افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در همایش «استکبارستیزی» که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان در تالار وحدت این دانشگاه برگزار شد، در پاسخ به سئوال یکی از دانشجویان در رابطه با مقایسه‌ی قدرت‌های نظامی ایران و آمریکا گفت: نکته ای که در رابطه با آمریکا باید بدانید این است که آنان هزاران بمب اتمی دارند.

به گزارش رجانیوز، کی‌اف با بیان اینکه در این کشور دیوانگانی وجود دارند که می‌توانند مردم ایران و حتی مردم دنیا را نابود کنند، گفت: پس باید گزینه‌ حمله‌ نظامی آمریکا را با وجود اینگونه افراد دیوانه در آمریکا جدی گرفت.

کی اف با اشاره به اینکه استفاده از بمب‌های اتمی خفیف و اورانیومی ضعیف شده در مورد تایید همگان است، بیان داشت: این کار‌ها دیوانگی است؛ اما باید در نظر گرفته شوند، شکی ندارم که اگر آمریکایی‌ها وارد ایران شوند آن‌ها را شکست خواهید داد؛ چون شما حق هستید و اعتقادات محکم و مناسبی دارید؛ اما آمریکایی‌ها چیزی جز دروغ ندارند.

هر روز در آمریکا ۲۳ سرباز خودکشی می‌کنند

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا افزود: این‌‌ همان دلیلی است که سربازان آمریکایی بعد از بازگشت از جنگ‌ها خودکشی می‌کنند، چون می‌بینند که برای دروغ جنگیده‌اند، خوب است بدانید که در هر روز در آمریکا ۲۳ سرباز خودکشی می‌کنند.

وی تاکید کرد: ایران بخاطر عقاید و تفکراتی که دارد قوی‌تر است و بعد معنوی و روحانی قوی‌تری دارد که می‌تواند به آنان کمک کند.

کی اف در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه چرا در خود آمریکا نماندید و همانند بقیه فکر نکردید؟ گفت: من دید خاصی نسبت به جهان دارم؛ همه‌ انسان‌ها با هم خواهر و برادر هستند؛ وقتی می‌دیدم که افراد زیاد توسط کشور من بیگناه کشته و شکنجه می‌شوند، حضور برای این این کشور آرام و راحت نبود.

وی افزود: من نمی‌توانم ببینم که مردم توسط کشورم کشته می‌شوند. من نمی‌توانم این را بپذیرم و البته مشکل ما همینجاست که خیلی‌ها به دنبال زندگی آرام هستند؛ بحث احترام متقابل است، باید همانطور که می‌خواهید با شما رفتار کنند با دنیا رفتار کنید.

ISIL یعنی نیروی امنیتی مخفی اسرائیل

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با اینکه دید شما و مردم آمریکا نسبت به اسلام چیست، توضیح داد: من نگاهم به اسلام مثبت است؛ اما همانگونه که می‌بینیم برخی مسیحیان تنها ادعای مسیحی بودن می‌کنند در مسلمانان هم همینطور است؛ داعش از این نوع است.

کی اف با اشاره به اینکه اگر ISIL را به گونه‌ای دیگر معنی کنیم می‌شود نیروی امنیتی مخفی اسرائیل، بیان داشت: اسرائیل به مجروحین داعش کمک‌های درمانی می‌رساند و خودشان هم اذعان دارند که از آنان حمایت می‌کنند و به آنان کمک می‌دهند.

وی ادامه داد: زمانی که داعش و القاعده و غیره برای موساد و CIA کار می‌کنند مسلم است که به اسرائیل حمله نمی‌کنند و فقط مسلمانان و مسیحیان را می‌کشند، سیاست‌های آمریکا به گونه‌ای است که ایران را پس می‌زند و در حال پیوستن به عربستان است.

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا بیان کرد: وقتی که قیاس می‌کنیم می‌بینیم آمریکا ایران را که دموکراسی و تمام شرایط خوبی که دارد کنار می‌زند و به عربستانی که حتی زنان در آن اصلا حق و حقوقی ندارند نزدیک می‌شود ما در غرب القاعده و داعش را ایجاد کردیم، پول دادیم حمایت کردیم آمورش دادیم که این کار‌ها همه به صورت مستند موجود است.


کمپینی به راه افتاده که مسلمانان را بسیار بد و زشت نشان می‌دهد

وی با اشاره به اینکه کمپینی به راه افتاده که مسلمانان را بسیار بد و زشت نشان می‌دهد تا جنگی بین تمدن‌های غربی و اسلامی بوجود آید، توضیح داد: از کشورهای خلیج فارس برای ساختن آدم‌های خون آشام داعش استفاده شده است تاچهره‌ای از مسلمانان در غرب شاخته شود که بیانگر دشمنی با غرب و جنایتکار باشد.

کی اف خاطر نشان کرد: پس مسلمان حقیقی و مسلمان فیک و جیره خوار متفاوت است و ما این را می‌دانیم؛ اما ذهن‌های مردم غرب شستشو داده شده و تصویر بدی را از مسلمان ایجاد کرده‌اند.

سرمایه دارانی که به منابع بی‌‌نهایت پول دسترسی دارند دنیا را اداره می‌کنند

وی در پاسخ به سئوال دیگری در رابطه با چرایی تامین امنیت و منافع اسرائیل توسط آمریکا و دلیل نفوذ این کشور در ایالات متحده اینگونه پاسخ داد: افرادی که کنترل پول‌ها را در دست دارند در دنیا حکم رانی می‌کنند.

افسر ارشد سابق نیروی دریایی آمریکا بیان داشت: شما فکر می‌کنید این افرادی که سرمایه دار هستند و پولدارند کسانی هستند که چند میلیارد دلار دسترسی دارند؛ خیر آن‌ها به منابع بی‌‌نهایت و بی‌پایان پول دسترسی دارند و حال تصور کنید که این دسترسی به پی ‌‌نهایت پول به چه میزان برای شما قدرت ایجاد می‌کند.

وی افزود: این سیستم فاسد به گونه‌ای است که بالا و پائین را تغییر داده است؛ افراد محترم و کاردرست را به پایین فرستاده و سیاست مداران فاسد و بی‌اخلاق را بالا برده است؛ افراد خوب یا کشته می‌شوند و یا در زندان به سر می‌برند این دنیای فاسد در دست افرادی است که پول بی‌‌‌نهایت دارند.

هدف اسرائیل ایجاد هرج و مرج در دنیاست

کی اف با تاکید بر اینکه برای این افراد اسرائیل بستر خوبی است که این سیستم را در آنجا ادامه بدهند؛ تشریح کرد: یکی از اهداف اسرائیل ایجاد هرج و مرج در دنیاست؛ این ابجاد درگیری‌‌ همان هدف افراد پولدار است، این افراد منافعشان در درگیری‌های تمام نشدنی است تا کسی فرصتی پیدا نکند که فکر کند که چگونه این افراد مردم را هدایت می‌کنند و کسی علیه‌ آنان بر نخیزد؛ به همین دلیل تمدن مسلمانان را با تمدن غرب دیگر می‌کنند.
«ادامه مطلب در لینک اصلی»














موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۳
حبیب غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی