جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون
با سلام و عرض ارادت محضر همه دوستان مومن و ولایت مدار
غرض از ایجاد این وبلاگ ترویج و تبلیغ و انتشار مباحث اعتقادی ، اخلاقی و اجتماعی و بصیرتی است .
زندگی در صدف خویش گوهــــــر ساختن است
در دل شعله فرو رفتن و نگـــــــداختن است
ره مـــــــردان خــــــدا زنــــــــدگی راحت نیست
بلکه خود سازی و کس سازی و ره ساختن است
نویسندگان

  آقا اولاند یادت هست که به شرکت های اسلحه سازی خود دستور دادی که جدید ترین و مدرن ترین تسلیحات نظامی خود را به عربستان و قطر بفروشند تا آنها با کمک اردن و ترکیه آن سلاحها را به تروریست های داعش و النصره برسانند؟؟؟!!!

حمیدرضا مهدی زاده در یادداشتی با عنوان "آقای اولاند همایش‌های ماهانه دوستان سوریه یادت هست؟" آورده است:

حوادث تروریستی پاریس به شدت دردناک بود که با شنیدنش قلب هر انسان با وجدانی فارغ از هر نژاد و یا مذهب به درد می آید.


خصوصا ما ملت ایران به خوبی می توانیم میزان غم وماتم شهروندان فرانسوی را درک نمائیم که خودمان سالها قربانی وحشیگری تروریستهای منافقینی بودیم که سران شان تحت حمایت همه جانبه دولتمردان فرانسه در پاریس جا خوش کرده اند


البته فاجعه تروریستی ضاحیه بیروت نیز به همان اندازه ی حادثه پاریس تاسف بار و محکوم است هرچند که رسانه های فرانسوی ناجوانمردانه برای پوشش ندادنش با یکدیگر رقابت کردند.

اما آقای اولاند، آیا از خود پرسیدید که به راستی این جنایت توسط گروهک تروریستی داعش چه گونه در کشور شما اتفاق افتاده است؟

یادتان هست که وزیر امور خارجه شما موسیو فابیوس شیک و مرتب در مقابل دوربین های تلویزیون نطق می کرد که یک سری از شهروندان فرانسوی در سوریه با بشار اسد در حال نبرد هستند ، وظیفه ما حمایت از آنها در این جنگ می باشد.

یادتان هست اجلاس های ماهانه در پاریس ، با عنوان جعلی وخنده دار دوستان سوریه که سران جنایتکار تروریست ها و رهبران بشکه هیکل مرتجع خلیج فارس را به همراه آمریکائی ها و رجب پاشا دور یک میز جمع می کردی و از جنایت های آنها در قبال ملت مظلوم سوریه اعم از سربریدن ، اعدام های دسته جمعی ، تجاوز بی شرمانه به نوامیس مردم بی گناه ، ویرانی شهرها و زیر ساخت ها و.... با تمام توان حمایت می کردی.

یادت هست که چشمت را به روی خروج طرفداران داعش از فرانسه به سوریه می بستی وحتی به اردوغان فشار هم وارد می کردی که با جذب آنها و به وجود آوردن فضا برای دیدن آموزش های جنایت علیه بشریت ، از طریق مرزهایش روانه شان کند به داخل خاک سوریه .

یادت هست که به شرکت های اسلحه سازی خود دستور دادی که جدید ترین و مدرن ترین تسلیحات نظامی خود را به عربستان وقطر بفروشند تا آنها با کمک اردن و ترکیه آن سلاحها را به تروریست های داعش و النصره برسانند.

واگر همه اینها یادت هست که حتما یادت هست انفجارهای خونین پاریس با دستان خودت صورت گرفت که داعش فقط زحمت بر عهده گرفتنش را بر عهده داشت.

و دلم به حال مردم فرانسه می سوزد که بی هیچ گناهی تاوان جنایت کاری رهبران ناجوانمرد خود را می دهند بدون اینکه رسانه هایشان بگذارند که از پس پرده باخبر شده و ازاصل ماجرا اطلاع یابند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۴
حبیب غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی