جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون
با سلام و عرض ارادت محضر همه دوستان مومن و ولایت مدار
غرض از ایجاد این وبلاگ ترویج و تبلیغ و انتشار مباحث اعتقادی ، اخلاقی و اجتماعی و بصیرتی است .
زندگی در صدف خویش گوهــــــر ساختن است
در دل شعله فرو رفتن و نگـــــــداختن است
ره مـــــــردان خــــــدا زنــــــــدگی راحت نیست
بلکه خود سازی و کس سازی و ره ساختن است
نویسندگان

امام خامنه ای از در کلام دوستان و دشمنان

دوشنبه, ۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۵۶ ب.ظ

امام خامنه ای از در کلام دوستان و دشمنان

چرا خامنه ای؟؟؟ (۱)
🌀کاندولیزا رایس(وزیرسابق امور خارجه آمریکا ومشاور ارشد جرج بوش ):
رهبر ایران می‌تواند نقشه‌هایی را که بهترین ذهن‌ها ، با صرف بیش‌ترین بودجه‌ها ، در زمانی بسیار طولانی کشیده و مجریانی ماهر اجرای آن را به عهده گرفته‌اند ، با یک سخنرانی یک‌ ساعته خنثی کند.

🔵 چرا خامنه ای؟؟(۲)
🌀دکوئیار (رییس اسبق سازمان ملل متحد):
نقل از علی اکبر بشارتی وزیر اسبق کشور:
پس از ملاقات، دکوئیار به من گفت: رییس جمهور شما( آن موقع آقای خامنه ای رییس جمهور ایران بودند) از کدام دانشگاه علوم سیاسی فارغ التحصیل شده است. گفتم: چطور؟
گفت: من از چند دانشگاه معتبر دنیا مدرک دکترای علوم سیاسی دارم و بیش از ۳۰ سال است که کار سیاسی می کنم و ۱۰ سال است که دبیر کل سازمان ملل هستم. در این مدت کمتر شخصیت سیاسی و رییس جمهوری هست که وی را ندیده و با او گفتگو نکرده باشم ولی تاکنون شخصیتی سیاستمدارتر و هوشمندتر از رییس جمهور شما ندیده ام.

🔵 چرا خامنه ای؟؟؟ (۳)
🌀عده ای به " آیت الله بهجت " گفتند:
 آقای خامنه ای جوان است برای رهبر شدن ! آیت الله بهجت در جواب آن عده فرمود: همان یک بارکه گفتند حضرت علی علیه السلام جوان است و ایشان را از خلافت منع کردند ، برای هفت پشتمان کافی است .

🔵 چرا خامنه ای؟؟؟ (۴)
🌀روزی بعد از ملاقات آیت الله خامنه ای با " آیت الله بهاءالدینی " ،
 از ایشان می پرسند که آیا دیروز مقام معظم رهبری به اینجا آمده بودند؟ ایشان در جواب می فرمایند: بله چند دقیقه خورشید در اینجا تابید ورفت ، او چون خورشید دارای خیر وبرکات است...

🔵 چرا خامنه ای؟؟؟ (۵)
🌀کوفی عنان( دبیر کل سابق سازمان ملل):
من با شخصیت های مختلفی از جمله ژاک شیراک و هلموت کهل دیدار داشته ام که به شدت تحت تاثیر قرار گرفته ام. ولی در ملاقات با ایشان احساس کردم هنوز کسی را مثل ایشان ندیده ام شخصیت معنوی ایشان چنان مرا تحت تاثیر قرار داد که پیش خودم فکر کردم چرا شخصیتی مثل من باید دبیر کل سازمان ملل باشد. پس از این دیدار شخصیت هایی که مرا جذب کرده بودند همه را به فراموشی سپردم.

🔵 چرا خامنه ای؟؟؟ (۶)
🌀علامه عظیم الشان حضرت آیت الله حسن زاده آملی ،
جلوی حضرت آقا دو زانو نشسته و ایشان را مولا خطاب می کنند، حضرت آقا ناراحت شده و به علامه می فرمایند: اینکار را نکنید.
علامه حسن زاده می فرمایند:
"اگر یک مکروه از شما سراغ داشتم این کار را نمی کردم."

🔵 چرا خامنه ای؟؟؟ (۷)
🌀مرحوم محمد تقی بهلول نقل کرده است:
من در طول مدت عمرم ، امرا و صاحب منصبان زیادی را دیده ام، اما کسی را به لحاظ بی رغبتی به مقام و منصب دنیایی ، همپای " آقا " ندیده ام.
وقتی در زندگی روزمره او را از نزدیک می بینم حس می کنم که ذره ای میل به دنیا طلبی در او وجود ندارد .

🔵 چرا خامنه ای؟؟؟ (۸)
🌀روزی آقای خامنه ای از سفر آمده بودند و به خدمت امام خمینی رسیدند. همین که امام ، آقای خامنه ای را دیدند گفتند: وقتی شنیدم هواپیمای شما در فرودگاه نشست ، خیالم راحت شد. سپس فرمودند: هرموقع که شما به سفر می روی من مضطرب هستم تا برگردی ، خیلی سفر نرو !!

🌀امام خمینی (ره) :
" الحق ایشان (آقای خامنه ای) شایستگی رهبری را دارند"



🔵 چرا خامنه ای؟؟؟ (۹)
🌀پوتین (رئیس جمهور روسیه) :
با عنایات به مطالعاتی که من درباره مسیح داشته ام در ملاقات با رهبر ایران تمام ویژگی های نوشته شده برای مسیح را در آیت الله خامنه ای دیدم و برایم متجلی شد. حکیم بزرگی در ایران نشسته است که به ذهن من خطور نمی کرد او تا به این حد همه جانبه نگر باشد. او حکیم و دانشمندی است که تصمیم گیری و تنظیم سیاست ایران با اوست و با وجود درایت و هوش سرشار ایشان هیچ خطری متوجه ایران نمی شود. من در ملاقات با ایشان معنای واقعی قانون اساسی جمهوری اسلامی و مفهوم ولایت فقیه و ولایت علمای دینی را که شنیده بودم، فهمیدم.
http://www.siasi.porsemani.ir/node/1869

🔵 چرا خامنه ای؟؟؟ (۱۰)
🌀مرجع عالیقدر، آیت الله سیستانی:
من زمان آقای خمینی هرشب برایشان دعا می کردم و امروز برای آقای خامنه ای هرشب دعا می کنم، شما سلام مرا به همه برادران برسانید.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910114000176

🔵 چرا خامنه ای؟؟؟ (۱۱)
🌀علامه حسن زاده آملی:
"گوش‌تان به دهان رهبر باشد. چون ایشان گوششان به دهان حجت‌بن‌الحسن(عج) است."
 این جملات وقتی بیش‌تر معنا پیدا می‌کند که بدانیم صاحب تفسیر المیزان، علامه عارف آیت‌ا... طباطبایی درباره شاگردش علامه حسن‌زاده فرموده‌اند: حسن‌زاده را کسی نشناخت جز امام زمان(عج). راهی که حسن‌زاده در پیش دارد، خاک آن توتیای چشم طباطبایی.
http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13910114000176



🔵 چرا خامنه ای؟؟؟ (۱۲)
🌀موسسه کارنگی آمریکا:
شاید در دنیا هیچ رهبری نباشد که نسبت به مسائل جاری جهان به اندازه آیت ا... خامنه ای اهمیت دهد،😊👇

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۵
حبیب غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی