جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون
با سلام و عرض ارادت محضر همه دوستان مومن و ولایت مدار
غرض از ایجاد این وبلاگ ترویج و تبلیغ و انتشار مباحث اعتقادی ، اخلاقی و اجتماعی و بصیرتی است .
زندگی در صدف خویش گوهــــــر ساختن است
در دل شعله فرو رفتن و نگـــــــداختن است
ره مـــــــردان خــــــدا زنــــــــدگی راحت نیست
بلکه خود سازی و کس سازی و ره ساختن است
نویسندگان

داستان شکایت رئیس جمهور حسن روحانی از حسن عباسی

پنجشنبه, ۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۰۹:۲۲ ق.ظ


داستان  شکایت رئیس جمهور حسن روحانی از حسن عباسی

http://up.cm30.ir/up/masafdevil/%D8%AF%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D9%86%20%D8%B4%DA%A9%D8%A7%DB%8C%D8%AA%20%D8%B1%D8%A6%DB%8C%D8%B3%20%D8%AC%D9%85%D9%87%D9%88%D8%B1%20%D8%A7%D8%B2%20%D8%AD%D8%B3%D9%86%20%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C%20%D8%A8%D9%87%20%DA%A9%D8%AC%D8%A7%20%D8%B1%D8%B3%DB%8C%D8%AF%20%D8%9F_.jpg

حسن عباسی در پاسخ به سوال خبرنگار پایگاه ۵۹۸ در خصوص شکایت دولت یازدهم از ایشان بخاطر افشای مذاکرات حسن روحانی در سال ۱۳۶۵ با فردی اسرائیلی و حکم دادگاه در خصوص این شکایت اظهار داشت که دادگاه حکم تبرئه‌ام را صادر کرد.

 

این استاد دانشگاه بیان داشت: زمانی که این بحث را مطرح نمودیم پیش‌بینی کردیم که دو احتمال وجود دارد. اولین احتمال این بود که اگر مقامات دولتی این مذاکره را تکذیب کنند ما به دهان اسرائیل زده‌ایم و آنها را محکوم می‌کنیم که چرا چنین شایعه‌ای را منتشر می‌کنید و احتمال دوم این که اگر دوستان این اظهارات را تکذیب نکنند مشخص می‌شود که قضیه‌ای وجود دارد که متاسفانه اتفاق دوم رخ داد.

 

عباسی افزود: آنان به جای تکذیب کردن این موضوع آن را نشر دادند و سایت‌های هم سو با دولت سر و صدایی راه انداختند و در نهایت شکایت کردند. در ماه رمضان به دادگاه رفتیم و اسنادی را که در اختیار داشتیم ارائه دادیم. اسناد ما حدودا شامل ۴۰۰ صفحه به زبان های عبری، عربی، انگلیسی و فارسی بود و در نهایت دادگاه حکم به تبرئه ما داد.

 

رییس اندیشکده یقین در پایان خاطر نشان کرد: من هنگامی که صحبت می کنم به صورت همزمان اسناد آن بر روی پرده ارائه می‌شود در حالیکه دوستان فکر می‌کردند ما بدون سند و مدرک صحبت می کنیم و در نهایت مشخص شد که آقایان مذاکرات ویژه‌ای انجام داده‌اند!

 

منبع: http://www.rajanews.com/news/227318

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۲۸
حبیب غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی