جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون

مباحث اخلاقی ، اجتماعی ، سیاسی و بصیرتی و معرفتی ...

جبهه عماریون
با سلام و عرض ارادت محضر همه دوستان مومن و ولایت مدار
غرض از ایجاد این وبلاگ ترویج و تبلیغ و انتشار مباحث اعتقادی ، اخلاقی و اجتماعی و بصیرتی است .
زندگی در صدف خویش گوهــــــر ساختن است
در دل شعله فرو رفتن و نگـــــــداختن است
ره مـــــــردان خــــــدا زنــــــــدگی راحت نیست
بلکه خود سازی و کس سازی و ره ساختن است
نویسندگان

پیشگویی های احادیث در مورد داعش(۱)

يكشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۵ ب.ظ


پیشگویی های احادیث در مورد داعش(۱)

پیشگویی های احادیث در مورد داعش(۱)

سخنی از حضرت علی(ع) در مورد حوادث پیش از ظهور امام مهدی(ع) نقل شده که بعید نیست این پیش بینی اشاره به داعش و عملکرد ظالمانه ی آن داشته باشد:
«خداوند، بنده اى خشن و بى اصل و نسب بر مى انگیزد که پیروزى با اوست. یارانش موهایى دراز و سبیل (یا ریش بلند تا سینه) دارند، سیاه جامه اند و پرچم هایشان نیز سیاه است. واى بر کسانى که با آنان به دشمنى برخیزند، که آنها را بى قاعده مى کُشند.
به خدا سوگند، گویى آنان و کارهایشان را مى بینیم و نیز آنچه را بدکاران و بیابانگردان جفاکار از ایشان مى کِشند. (شاید ترجمه درست چنین باشد: … «و نیز آنچه را بدکاران و بیابانگردان جفاکارانشان مى کنند») خداوند، آنان را بر ایشان بى هیچ رحمتى چیره مى کند و آنان، اینان را در شهرشان در کناره فرات، در آب و خشکى، بى حساب و کتاب مى کشند».
منبع: الغیبه، تالیف نعمانى (درگذشت ۳۸۰ق)، ص ۲۶۵، بحار الأنوار : ج ۵۲ ص ۲۳۰ ح ۹۶

داعش


یادآوری:
الف) سرکرده ی این گروه، فردی خشن است.
ب) پیروزی هایی به دست می آورد.
ج) یارانش موهایی دراز دارند.
د) «سبال» که در عربی آمده جمع «سبله» یک معنای آن ریش بلندی است که تا روی سینه آمده باشد نه موی بالای لب. (ر.ک: شرح اصول الکافی، ج ۷، ص ۱۸۳)
هـ) لباس سیاه دارند.
و) پرچمشان سیاه است.
ز) دشمنان خود را بی حساب و کتاب می کشند. (در فیلمی که خودشان گرفته اند می بینیم که در جاده های عراق راه افتاده اند ماشین هایی که نمره ی آنها مربوط به شهرهای شیعه نشین است از دم به تیر می بندند بدون توجه به اینکه شاید راننده یا دست کم سرنشینان دیگر شیعه نباشند. سر بریدن بچه ها نابالغ نمونه ای دیگر از بی حساب کشتن است و…)
ح) در این روایت می گوید: کنار فرات اما نمی گوید: کربلا. روشن است که رود فرات از مناطق گوناگون عراق می گذرد و منحصر به کربلا نیست.
ط) چه بسا این حدیث اشاره به قیام ابومسلم داشته باشد.

داعش

متن عربی حدیث
بَعَثَ اللَّهُ عَلَیها عَبدا عَنیفاً خامِلاً أصلُهُ ، یَکونُ النَّصرُ مَعَهُ ، أصحابُهُ الطَّویلَهُ شُعورُهُم ، أصحابُ السِّبالِ ، سودٌ ثِیابُهُم ، أصحابُ رایاتٍ سودٍ ، وَیلٌ لِمَن ناواهُم ، یَقتُلونَهُم هَرجاً.
وَاللَّهِ ، لَکَأَنّی أنظُرُ إلَیهِم وإلى  أفعالِهِم وما یَلقَى الفُجّارُ  مِنهُم وَالأَعرابُ الجُفاهُ ، یُسَلِّطُهُمُ اللَّهُ عَلَیهِم بِلا رَحمَهٍ ، فَیَقتُلونَهُم هَرجاً عَلى  مَدینَتِهِم بِشاطِئِ الفُراتِ البَرِّیَّهِ وَالبَحرِیَّهِ.

داعش

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۵
حبیب غفاری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی